Meest gestelde vragen
Wat u wellicht ook wilt weten!
Algemeen
» Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag.
Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum is geen fatale datum. Wij nemen contact met u op om de levering af te stemmen.
» Hoe is de bezorging?
Uw kerstpakketten worden op de met u afgesproken werkdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd door onze transporteurs. Wij kunnen helaas geen aflevertijden opgeven. Alle eindejaarsgeschenken worden geleverd op de begane grond. De op uw offerte aangegeven leverdatum is geen fatale datum. Mocht uw zending niet te leveren zijn op de aangegeven datum, dan wordt deze in de regel de volgende dag (opnieuw) bij u aangeboden.
Houdt u er rekening mee dat er door bijvoorbeeld weersomstandigheden en/of verkeersinvloeden een eventuele onvoorziene vertraging in de levering kan ontstaan. Het is daarom zeer verstandig uw kerstpakketten een ruime periode vóór de dag van uitreiking te laten bezorgen, zodat tijdige levering verzekerd is.
Graag zijn wij tijdig geïnformeerd over alle omstandigheden die vooraf bij onze chauffeurs bekend dienen te zijn. Het is belangrijk dat u ons bijvoorbeeld meldt wanneer het afleveradres niet met groot transport te bereiken is of wanneer het afleveradres zich aan de achterkant van uw pand bevindt.
Door uw medewerking wordt tijdige bezorging verzekerd.
Op de dag van levering kunt u contact met ons opnemen (0573-400393), zodat wij u over het tijdvenster van de levering kunnen informeren.
» Wat zijn de bezorgkosten voor maatwerk- en eigen keuze kerstpakketten?
De eventuele bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van uw bestelling en de gewenste levermethode en staan derhalve vermeld op uw offerte.
» Wat moet ik doen als de bestelling is bezorgd?
Controleer na de bezorging direct het aantal pakketten dat op de orderbevestiging staat. Indien het aantal niet overeenkomt, dient u dit binnen 1 werkdag bij ons aan te geven.
» Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het adres voor afhalen is:
X-masgiftsonline
» Wat zijn de bezorgkosten voor webshop-orders?
Orders met één orderwaarde vanaf € 500.00 exclusief BTW leveren wij franco (geen transportkosten).
Wij hanteren de volgende transportkosten:
1 kerstpakket: € 7.50 excl. BTW, (€ 9.08 incl. BTW)
» Mijn vraag staat hier niet bij, wat nu?
U kunt uw vraag stellen via ons contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer: 0573 -400393.